loading...
شیمی شیرین
آخرین ارسال های انجمن
hydrogen بازدید : 3 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (1)

شعر جدول مندلیف

همه مي پرسند:

چيست در زمزمه ي مبهم آب؟

چيست در همهمه ي دلكش يد؟

توي اين جدول پر از عنصر

كه تو را مي برد اين گونه به ژرفاي خيال

چيست در خلوت خاموش نئون؟

چيست در جدول مندليف؟

كه تو چندين ساعتمات و مبهوت به آن مي نگري

نه به كربن، نه به بور،

نه به اين عنصر ها

من به خوش سوختن منيزيم


من به گوگرد همي مي نگرم

من به آن حالت گشسان و دراز گوگرد

من به اين ساكتي گاز نئون


من به گوگرد همي مي نگرم

من فقط مبهوتم

كه چه طور مندليف
ساخت چنين جدول را!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط `M`e`r`s`a`d` در تاریخ 1392/10/12 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

به به الان اس ام اس مي كنم به اديسونشکلک
پاسخ : حتمااینکاروبکن..اگه بیادکمک خوبی میکنه////


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 644